a lot of fun

Hahaha, idag när jag och Jennifer kommer ridandes ner från ängarna upp mot gården så ser vi Nizze(rottwailern) jaga en fluga på altan. När han lite snyggt ska hoppa ner för altan så råkar han halka och gör en faceplant rätt på marken. Hahah, vi höll på att skratta ihjäl oss men sen så tyckte jag synd om han för att han började halta så jag hoppade av och tog upp benet och tittade på det. Han gnällde inte eller någonting och när jag la ner benet så haltade han inte alls.. vilken dramaqueen! 

Sen så blödde han lite på hakan för han hade skrapat upp den när han ramlade så jag fick tvätta hakan på han och nu går han runt och visade sin haka för alla så man ska tycka synd om han! Hahaha, vilken legend.



Kommentarer
Postat av: M I C K I S- westernryttare

sv: hahah så typiskt rottisar! ;D

2011-04-30 @ 08:42:11
URL: http://majckis.blogg.se/
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0