hotstuff' going out

En bild på snyggingen. Han blir bara ljusare och ljusare i ansiktet, kom ihåg när han var lillskit och alldeles kolsvart, han såg ut som sammet. Då hade han ljus svan och var mörk i kroppen. Lite annorlunda men skönt att han inte ser ut som alla andra! =)


Snart är det påsklov, gud vad det ska bli skönt. På torsdag åker jag till fjällen med familjen och kommer inte blogga nått. Jag kommer göra lite tidsinställda inlägg så ni inte blir alldeles uttråkade. 

Sen så kommer jag hem på måndag och sen kommer Jennifer ner till mig i några dagar så ska vi träna och ha det jätteroligt =) Hon har också en quarter, Hotrodders Music Man. Hur härligt som helst!

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0