its a beautiful day

Ännu en härlig dag på fjället har gått och till det fick jag mig en fin alpbränna också, formad direkt efter mina fina solglasögon. Bränner i hela ansiktet och försöka täcka det med smink var inte att tänka på. Imorgon på förmiddagen packar vi ihop och åker hem, det ska bli jätteskönt att få komma hem och pussa på min älskade goshäst. 

Fast endå har det varit skönt att komma bort lite och vila upp sig från allt det som är hemma, så nu åker man hem med ny energi och en massa nya idéer som jag har kommit på här uppe. Lite olika träningsmetoder och annat skojj. Något ni kanske skulle vara intresserad av att få reda på? Lite mer träningstips?


saknar pussa på smutsmulen! =)

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0