Plastic is fantastic

Men hurrni, vilket väääder! Blir ju alldeles till mig. =) Idag så tog jag och pappa en springtur på morgonen, skönt att hålla igång lite. Det är ju inte bara hästen som ska vara tränad. Har suttit och grejjat lite med bloggen, syns inte men det underlättar lite för mig när man ska blogga.
Gud vad jag längtar till tävlingsäsongen nu när snön börjar smälta och vädret blir varmare. Egentligen längtar jag mest till groomingen. Är nog lite speciell men jag tycker det är så fruktansvärt roligt att få grooma hästarna innan man ska iväg.
Jag och lusen på Midsummer Western Games -10 =) Vi kom hem med bara blågula! (a)

Kommentarer
Postat av: rebecca

åh, det är så kul att fixa och grooma hästarna!



kommer du att tävla mycket i sommar?

2011-04-04 @ 21:10:24
URL: http://weestern.blogg.se/
Postat av: Moa! =)

Postat av: rebecca

åh, det är så kul att fixa och grooma hästarna!



kommer du att tävla mycket i sommar?



Svar: Ja visst är det! =) Jajamensan, jag har 3 AQHA-shower inplanerade samt några Wras-tävlingar! =) Själv då?

2011-04-04 @ 21:22:40
URL: http://nymanshowhorses.blogg.se/
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0