the day of a champion

Idag har det varit en effektiv dag. Jag har grejjat med att fixa staketen runt paddocken som har gått sönder när snön har tryckt sönder dom. Men vissa brädor var så söndertrycka att det inte gick att fixa, så vi ska köpa nya brädor så det blir snyggt. Efter det så gick jag in i stallet och började röja undan, jag tvättade benlindor, borstar och ja gud vet vad! 

Efter det så tog jag lite kort och myste i hagen med hästarna. Sen gick jag in och så hörde Maria av sig, sen kom dom ner och så red jag båda grabbarna. Det gick bra, dom är så snälla så. Nu ligger jag i soffan och tittar på tv och tittar på bilder. =)



Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0