things of mine

Tänkte lägga upp lite bilder på min utrustning! =)
Billy Royal Showsaddle, använder jag på tävling men nu har jag användt den hemma pga att min träningssadel är bortlånad. Världens härligast sadel, värd varje krona! =)
Tre av mina träningsträns.  Det första är ett vanligt tränsbett fast med en liten speciell grejj i mitten. Fungerar på de flesta hästar som provat faktiskt. Litet,lätt och snällt! =) Det andra är ett correction bit som jag använder hemma när jag tränar in på stång. Rätt snällt och fungerar jättebra! Tredje är mitt hunterträns med likadant bett som det första!
Suddigbild med det första är ett D-ringat tränings/tävlingsbett, helt okej lite.Lite stumt men fungerar rätt så bra. Det andra är mitt tävlingsstång som jag bara använder på tävling! =)

Kommentarer
Postat av: M I C K I S

Åhh tack så mycket! :D

din var inte heller så dum! ser att det inte bara jag som är svag för grönt! :D

2011-04-03 @ 19:53:00
URL: http://majckis.blogg.se/
Postat av: Elin stjernstedt

Snyggggt ;)

2011-04-03 @ 22:07:09
URL: http://shalomterms.blogg.se/
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0