to day.

Idag på mönsterridningen gick det rätt så bra. Vissa delar jag var mer nöjd med och vissa jag var mindre nöjd med. 



Horsemanshipen- Den red vi två gånger, det var ett rätt så krångligt mönster men vi knixade oss genom det. Märkte att jag måste få han väldigt samlad till dom klasserna där det är snäva svängar. 

Westernridingen- Gud vad jag älskade min häst här. Vi red mönstret med 8 byten. Vilken sjukt bra häst jag har, gjorde alla bytena och var så himla duktig. Sen att ryttaren sitter och spänner sig som en stålspätt och inte håller om tillräckligt, det är ju en annan sak.. ;) 

Pleasuren- Hästen gick tokbra, förutom lite ökningar i galoppen. Därimot ryttaren red som en kratta här, jag sitter och tokspänner mig för ingenting, men när jag väl slappnar av går han toppenbra. Det är upp till mig nu! =) 

Trailen- Hästen som inte alls är tränad i trail klarade galant av det svåra trailmönstret, nått ynka islag men inte mer än så. Han var coollugn som bara följde med.
Haha dom här två är ju knäppa tillsammans!


Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0