im back to attack

Jag är tillbaks mina fina. Har levt livet några dagar nu men kände att jag saknade att skriva här varje dag. Men nu kör vi på igen. Tänkte dra en update om Nationals 2011.

Det var helt otroliga dagar, jag är så nöjd med Tintin. Just hela grejjen att vara med så många hästar på kanske jordens minsta framridningsbana och utanför står kossorna och muuar, han brydde sig inte ett dugg. Han var helt exemplarisk inne på banan, nöjd med verkligen varje ritt. Han försökte sitt yttersta, vi hade även otrooooligt bra sällskap där nere, Håkan, Ullis, Mirja, Hanna, Camilla. Vilket gäng! =) 

Resultat:

Trail Youth 2nd-3rd
Pleasure Youth 1st-1st
Horsemanship Youth 3rd-3rd
NSBA Open Pleasure 8th
NSBA NonPro Pleasure 7th



Kommentarer
Postat av: Mickis

Grymma ni är! :D

2011-08-13 @ 09:40:40
URL: http://majckis.blogg.se/
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0