im a singing in the rain

Det har verkligen öst ner regn här idag, shittas marittas säger jag bara. Inne i Sundsvall hade det tydligen blivit översvämning inne i själva city och det hade haglat och grejjer! Idag får jag se om jag hinner rida, det har regnat så mycket på ridplan och han avskyr när det skvätter på han, själv tycker jag det är mysigt att rida lite regn och rusk!

SEN HAR MIN IPHONE KOMMIT! Åhhh, så galet peppad. Vi ska ut och hämta den sedan när mammsan kommer hem. Så kommer det bli lite mer vardagsbilder när jag inte orkar ha med mig den stora kameran, toppen va? :) 


hoppas det blir lite mer värme snart så man kan sitta ute och äta jorbgubbar.


Kommentarer
Postat av: Pulan

Åååhhhh....jordgubbar!!!!!!!!!!!!

2011-07-12 @ 16:48:10
URL: http://ww.redneckfarm.se
Postat av: Anonym

Iphone äger!!!;)

2011-07-12 @ 17:25:30
URL: http://shalomterms.blogg.se/
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0