Jag rida dressyr?

Ännu en otroligt rolig dag på jobbet, not. Haha, direkt efter att jag kom hem så kastade jga i mig mat och gick sedan ut och red lilla lusen, Kattis kom och tittade när jag red och vi grejjade runt lite. Sedan åkte vi till betet där hästarna stod och insåg att vi var en timme förtidig så vi åkte till macken och köpte mjukglass för att fördröja tiden. 

Sen kom vi till stallet och gjorde iordning hästarna, sedan bar det av till ridplanen dom har en bra bit bort från stallet, nu snackar vi om att gå över stock och sten för att komma dit.. haha! Men när vi väl kom fram dit så gick hästarna superbra, jag fick även chansen att pröva Annas fina storhäst Bobbo. Vilken skillnad från alla paintar och quartrar man rider runt på. Jättefin häst var det, slänger ut en film imorgon på det så ni får se mig rida lite dressyr också.. hihi!



Kommentarer
Postat av: rebecca

ja verkligen! men känner att avståndet tar så mycket emot. då spelar det ingen roll hur duktig jag än och och hur duktiga hästarna än är när jag aldrig får visa upp det ändå.

2011-07-06 @ 10:04:10
URL: http://weestern.blogg.se/
Postat av: M i c k i s

NAJS! då ses vi ju där! :D

2011-07-06 @ 10:37:23
URL: http://majckis.blogg.se/
Postat av: OLIVIA CARLSSON-UNGHÄSTAR & WESTERNRIDNING

Kul med film! ;D

2011-07-06 @ 22:54:13
URL: http://oliviawestern.blogg.se/
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0