update

Kanske borde uppdatera lite här, börjar bli lite dammigt. Kom iallafall hem igår från Trollhättan, vi var väl hemma runt halv 2 någongång. Kollade facebook och lite annat innan jag somnade så klockan var väl kanske kvar över 2 när jag somnade. Mina tre dagar nere i Trollhättan/Vänersborg har varit helt otroliga. Det började med att vi kom ner till Pernilla och Martin, min faster och hennes man. Där åt vi jättegod middag och bara myste hela kvällen, sedan drog vi oss mot sängs. Vaknade dagen efter och åkte mot Trollhättan till Roger och Catharina Snäll, tog ett tag innan vi hittade dit.. haha! 

Sedan så har helgen rullat på, vi har haft det toppenmysigt där nere. Jag har träffat jättetrevliga människor och fått ridit fina hästar, men umgänget var verkligen på topp! Fick jättebra tips av Roger och Cattis gällande sisten och min showmanship, riktigt bra tips. 
Min fina packning! :)


Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0