avslutning

Haha det var inte igår.. sämst på att uppdatera. Men det är så skönt väder och jag bara njuter av min ledighet. Solen lyser varje dag och allt är så galet bra. Hade ju avslutning i fredags, gud vad jag grinade. I 6 år har jag varit med dom, nästan varje dag. Nu är allt slut. Men jg fick ju tillbringa kvällen med dom endå, vi var ute och grillade och lekte lekar och hade det så underbart, sedan tältade vi kvar och jag säger såhär, jag hatar tält och sand tillsammans. Galet mycket sand överallt!

Nu ska jag ta och titta lite mer på TV, helt slut efter en dag i solen. Byee!

Kommentarer
Postat av: Pulan

Ja, där ser du....det är inte så lätt att hålla bloggen uppdaterad hela tiden =)

Ta hand om dig "dotra" min. Vi måste ju ta och rida tillsammans nåt framöver!!!

2011-06-12 @ 22:19:55
URL: http://ww.redneckfarm.se
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0