Bio&middag

Idag har jag ridit på min fina prins, jag har inte kunnat rida honom enda sedan Greva. Han har dragit av sig skor och varit lite småhalt så han har fått vila. Så idag red jag han lite, busade lite, red lite bommar och myste lite bara, han kändes riktigt fin med tankte på vilan han har haft. Sen myste vi lite i stallet också, pussades lite.. hihi. 

Nu ska jag ta mig in till duschen för att sedan bege mig in till stan för middag och bio med bästa vännen. Kommer bli toppenmysigt, eventuellt kommer grabbarna också med och det är ju ännu trevligare. Nej det här går inte, man blir nog inte poppis i bion om man luktar häst.. 



Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0