finväder,finhäst

Åh vilken härlig ridtur vi hade idag, bestämde att vi skulle rida ut. Snacka om lycklig häst, galopperade lååånga sträckor i högfart över ängarna, ni kan ju se bilden framför er? Så underbart, kärleken flödade till min underbara häst. Han var så fin, synd man inte hade någon som kunde ta bilder just då. Sen när jag kom hem igen efter turen så tog jag, mamma och Annsan en promenad runt viken, det var jättefint väder trots alla myggor som surrade runt. 

Nu kollar jag på en jättebra film, en modern version av Askungen på engelska med Drew Barrimore. Kan rekommenderas, väldigt bra. Ska kolla vidare på den nu jag, see you later alligator. 



Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0