möten

Borde verkligen gå ut i stallet och rida men soffan och min filt är så otroligt skön! Idag så var det skönt väder på morgonen, dåså passade jag på att sola ett tag. Sen var jag på möte om mitt jobb, gick genom lite saker som ska göras och sådant, det stora minuset med det jobbet är att det är då vi har ridecamp, men jag lyckades få ledigt iallafall två dagar. Så det var ju toppenbra, men hoppas jag hinner rida något pass på eftermiddagarna. =) 

Nä det här går inte, nu ska jag ut och rida lite finpålle, tjingtjong!



Kommentarer
Postat av: Elin Stjernstedt

Vill att du ska var5a ledig alla dagarna :(

2011-06-16 @ 19:02:09
URL: http://.shalomterms.blogg,se
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0