Sveriges bästa hingst?

Vilken tycker ni är den bästa svenska hingsten just nu? Personligen så tycker jag att det är mest reininghingstar som är ute för avel, vissa allround men inge renavlade pleasurehingstar. Den som jag har sett gett bäst avkommor är faktiskt Gators Dirty Larry, en riktig snygging trots sin höga ålder.
Sedan har vi ju också Docs King Calibar, så jäkla häftig häst. Riktigt mångsidig också, han går ju så jäkla bra i westernriding. Jag har tävlat mot Emelie och Docs King Calibar, vilken ära säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Både König och Junior är helt underbara!



Framför allt Junior har fått äran att rida denna helt otroliga individ. Vilken känsla säger jag bara, helt obeskrivligt! Gick på små rosa moln hela dagen. Att se bandet mellen Emmi och Junior är också nått som inte går at beskriva med ord.

2011-06-16 @ 20:06:58
Postat av: Emelie

Bertas Wild Rag :-)

2011-06-16 @ 21:22:42
URL: http://aleksisaleksis.blogspot.com
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0