ünderbar

Vilken fin kille jag hade idag, red på tränsbett för att mjuka upp han. Gud vad stel han var i början men tillslut så släppte han och han gick jättefint. Han gjorde så otroligt fina galoppombyten, jag blev så glad!! Sen tränade jag lite på att få en bättre jogg, den blir bara bättre och bättre. Längtar tills det är ride camp nu, inte långt kvar alls. 
Är det någon av mina läsare som kommer komma på Ride Camp? Om ni undrar vad det är, gå in på WINN's hemsida och läs om det där! 


Haha pappas hemma gjorde tofflor när han drog av sig sina skor, så står pappa i stallet och sjunger- " Digglo diggiley alla tittar på mig, när jag går i mina gyllene skoooooor!" Haha pappa är ju bara för mycket!

Kommentarer
Postat av: OLIVIA CARLSSON

SV: JA det är han verkligen! :D Och han var en riktig gentleman när man satt på honom idag... :P <3

2011-06-15 @ 21:32:36
URL: http://oliviawestern.blogg.se/
Postat av: Elin Stjernstedt

jag ska vara med betalade in idag HAHAHHA Förhoppningsvis har jag en häst HAHHA ;)

2011-06-15 @ 21:33:36
URL: http://.shalomterms.blogg,se
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0