vänersborg

Nu sitter jag hos Pernilla och Martin med pappa och farfar i Värnesborg. Vi åkte ner imorse så vi kan åka till Trollhättan och till YWC-laget samt Catharina och Roger Snäll imorgon. Gud vad jag längtare efter att få börja träna med alla flickor. Fick ett mail idag om att ta med sig badkläder och det hade jag såklart redan packat.

31 grader var idag när vi kom ner och det var runt 5.. nästintill lika varmt ju, jissees! Nu ligger pappa och läser godnattsaga för Ludvig och Alfred(Martin och Pernillas söner) och efter han är klar så ska vi äta jordgubbar och mjölk, sedan blir det nattinatt för mig om jag ska orka kliva upp imorgon och åka till Trollhättan! =)


saknar min gos endå trots att jag bara har varit borta ett litet tag. <3

Kommentarer
Postat av: REBECCA

Hej där!

Allt bra med dig? kram

2011-06-30 @ 23:39:31
URL: http://magicstory.blogg.se/
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0