Pure western

Då har man börjat blogga då, men inte vilken blogg som helst. Utan en westernblogg! Fick lite insperation utav några andra westernbloggar och eftersom att jag är otroligt insatt och tävlar western så tänkte jag, varför inte dela med mig lite av det jag gör och lite tips m.m? Det låter väl bra, right?
Jag är iallafall Moa Nyman, kommer från Sundsvall och satsar otroligt mycket på western. Jag satsar på showgrenarna som western pleasure, western riding, horsemanship, hunter under saddle och trail. Målet är att åka på EM 2012. Har en 8 årig quarter valack med prisbelönta Ima Prime Time. Pure Prime Chocolate eller Tintin som han kallas är en otrolig häst som ett psyke utan dess like och gångarterna är underbara.

En bild på oss på tävlingen som WINN arrangerade!

Kommentarer
Postat av: My Carlsson

fin bild :D

2011-04-14 @ 16:33:33
URL: http://mysancarlsson.blogg.se/
Postat av: MOA NYMAN- pleasureryttare

Tackar så mycket! =)

2011-04-14 @ 17:59:08
URL: http://nymanshowhorses.blogg.se/
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0