we are what we make us to be

Idag har jag fixat i stallet efter jag kom hem ifrån skolan. Smörjde upp lite saker och tvättade genom alla mina bett.
Igår tränade jag Tintin här hemma, tränade lite förvända galopper för att få han att han skulle få jobba lite kontrasida. Han gick riktigt bra och avslutade med att leka runt lite på stånget bara för att avsluta med lite skojj! =) Lägger verkligen ner supermycket förberedande inför träningarna nu, försöker ha olika program att rida efter för att det inte ska bli så enformigt.
Har ni några speciella träningsmetoder eller nått speciellt sätt ni värmer upp era hästar?
En bild på min fina prins från en Håkan F träning!

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0