1 dag kvar!

Nu är jag hemma och känner mig så himla trött. Måste packa ikväll också för imorgon åker jag och Elin! Sedan tänkte jag pallra mig ut i stallet och rida finprinsen, mönstren till SQHA's junitävling har ju kommit ut och det var mönster 5. Väldigt bra verkar det vara, har aldrig ridit just nummer 5 men någongång ska alltid vara den första! =)

Igår när jag red kändes det inte så bra tyckte jag, men det var nog mest för att vi inte alls var i fas med varandra. Han var slö och jag var jättepigg och ville tränatränaträna och då vart det ingen bra kombo. Men idag tar vi nya tag och tränar lite roliga saker. Westernriding! Både han och jag tycker det är roligt. 

Gjorde religionsprovet idag också, kändes jättebra faktiskt. Det var nån fråga som jag var lite osäker på men jag är nöjd endå. Nu längtar jag bara tills imorgon då vi får åka ner till Uppsala, ska bli så underbart skönt att bara få komma bort över helgen och ha det skönt.

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0