criminal minds

Snart är skolan slut, hur härligt är inte det då? Fast nu dom sista veckorna är det galet mycket att göra, har gjort en teknikläxa nu, om ett proppskåp. Hejåho så skojj. 23 dagar kvar i skolan nu, 14 riktiga skoldagar, 16 dagar kvar till Greva, 21 dagar kvar till balen. Åh gud vad roligt allt känns nu, men endå trist. Alla kompisarna kommer ju splitras, vissa kommer man ju ha kontakt med medans andra kommer man aldrig mer prata med. 

Nu ligger jag i soffan och tittar på mitt favoritprogram, criminal minds. Jättebra ju, spännande! :) Förresten så var mamma och jag ned till stallet förut och gipsade Tintin's hov igen. Han haltar ingenting nu men väntar tills på lördag innan jag rider han, då blir det en skrittur på ängen, mysigtmysigt!

Kommentarer
Postat av: OLIVIA CARLSSON- UNGHÄSTAR & WESTERNRIDNING

SV: Ja, snart är skolan slut... :D Gud vad skönt. Spännande med något nytt! ;) Fast ändå lite läskigt.

2011-05-19 @ 10:04:22
URL: http://oliviawestern.blogg.se/
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0