fin liten hovböld!

Mamma var in med min prins idag till PH Vet och dom såg att det var en liten hovböld som låg och spökade. Så dom karvade bort den och sedan är allt tipptopp! :) Han går inne nu med ett gips för att det inte ska komma in smuts i såret som han har och det ska sitta på ungefär en vecka sen får han ta bort det. Jag får även börja rida han så fort han inte ömmar när han går, men han kommer få verkligen vila ut sig nu. Vill inte att han ska få ont för att man börjar rida för tidigt. 

Älskar förövrigt skolan just nu, sitter med samhällsekonomi. Tur jag har två stycken ekonomiska föräldrar som kan hjälpa mig förstå någonting, haha dom är ju bara bäst! Mamma gjorde en jättegod smoothie till mig förut som jag sitter och smaskar i mig nu, gottgott. Sen imorgon blir det ännu en lång dag i skolan som ska genomlidas men snart är det lov. Inte många dagar kvar nu =)

min underbara,knäppa,psykade, snyggaste familj!

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0