fix it do it make it

ÅHH! Det är bara två dagar kvar tills att det är tävling, jag längtar som en tok. Är samtidigt nervös, mamma ropade imorse att mönstrerna hade kommit ut, ni som tävlar inom WRAS också. Har ni sett att Westernriding C har 5 byten nu? Jättespännande för mig som aldrig tävlat en westernriding med så många byten, det är ju jättebra träning också eftersom att jag ska tävla det på någon av showerna i sommar. Det kommer bli toppenroligt. 

Ikväll är det fixar/plugga/träna kväll. Det skas:
  • Tvättas häst
  • Tvätta sadeln igen
  • Tvätta tränset
  • Ta in hooden till Tintin och tvätta den
  • Fläta hans svans i jättemånga flätor (Jättebra tips för den som vill ha en ren,rak men endå med volym i den. Fläta den i olika sektioner i hela svansen, jag brukar göra ungefär 8 flätor då han har rätt så tjock svans)



Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0