fri från smärta

Vilket skönt väder det är idag, solen har skinit mest hela dagen så jag har bott i mina solglasögon. Tog mig en god smoothie nu när jag kom hem, med banan, hallon och yogurht! Jättegod faktiskt, inte sådär söt och gnojsig. Idag ska jag plugga, träna mig själv och pyssla med Tintin. Han var sjövild imorse(sjövild för Tintin är att studsa runt lite) men jag trodde ju han hade fått fnatt eller nått. Hoppade runt och skulle bara ut, men det var för att han stod på box igår. 

Men han var inte halt imorse så det är ju så jääkla bra. Men han är lite stel men det förstår man om man står inne!=)
saknar redan fjällen!

Kommentarer
Postat av: M I C K I S- westernryttare

skönt att det går åt rätt håll! :D

2011-05-18 @ 18:24:33
URL: http://majckis.blogg.se/
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0