juuu-das

DE SNÖAR! Herregud nu är det ju någon som skämtar med oss. Hemskt att det är sånt här väder nu när det har varit så himla bra väder nu i några dagar. Idag var det första dagen i skolan, stressigt stressigt! Har jättemycket den här veckan som måste göras.

Haha imorse när jag kom till skolan så kom jag på att jag hade fysikprov, snacka om att jag fick panik. Tur att jag tycker att det är rätt roligt så det gick endå bra på provet tycker jag, jag satt och pluggade hela mattelektionen innan. Jag är nöjd med tanke på omständigheterna. 

5 dagar kvar, tills tävlingen på Dannero. Först på lördag så är det tävling och på söndag är det en clinic för Håkan Forsström. En tränare jag verkligen kan rekomendera, en riktig toppentränare. Längtar verkligen, vi ska ju faktiskt tävla trail också, andra gången någonsin!! Första gången var bara en impulsgrejj för att.. jaa ha roligt. Då gick vi ju faktiskt och vann den klassen, han är så duktig pojken min!



Kommentarer
Postat av: rebecca

okek :)

2011-05-02 @ 16:32:06
URL: http://weestern.blogg.se/
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0