KLAR!!! :D

NU ÄR JAG KLAR!!! :D Skrivit klart den där f*rbannade uppsatsen som har legat och väntat så fint på mig. DEN ÄR KLAR. Jag är så lättad, nu ska jag bara skriva två stycken skitläxor sen är allt med skolan klart. Ni förstår inte lyckan och på onsdag åker vi till Greva. Snacka om gräddet på mosen, helt otroligt. Hästen gick som en klocka igår när jag och Maria red. Båda vi två red runt med stora leenden för våra pojkar var så fantastiskt fina att rida. Åh jag är så lycklig just ju, finner inga ord. 

Nu ska jag äta lunch, sedan ut och mocka häääästbajs. Hejdå mina fina vänner! :)

Kommentarer
Postat av: OLIVIA CARLSSON- UNGHÄSTAR & WESTERNRIDNING

Vad skönt! :D

2011-05-29 @ 16:14:54
URL: http://oliviawestern.blogg.se/
Postat av: Emelie

sv: Tack så jätte mycket :-) Detsamma!

2011-05-29 @ 23:34:27
URL: http://semlur.blogg.se/
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0