Klar!

Gud vilken dag det har varit idag. Började ju med skola, sedan tog jag bussen in till Birsta för att köpa en bal klänning, jag hittade en jättefin som jag ska ha på balen + att jag hittade en asgullig avslutningsklänning också. et här kommer bli fint tror jag. 

Sedan kom jag hem och käkade lite mat och efter det var det bara ut och träna. Kattis och Maria kom och tränade tillsammans med mig. Tintin var så himla duktig, tränade trail, pleasure och westernriding. Allt flöt på bra för att vara "otränad" nu. Men det känns bra inför Greva, längtar!! :)
Min underbara,fina,fantastiska häst <3

Kommentarer
Postat av: Jossan

sv:

tack så jättemycket! :D



Vilken underbart vacker häst du har!

2011-05-27 @ 22:08:16
URL: http://dressyrnissen.blogg.se/
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0