mys på ängen

Okej, jag har bloggtorka utan dess like. Har blivit dålig på att fota och sånt också, men det får jag ta tag i!

Innan jag tog in Tintin i stallet förut så lät jag han och lillshettisen stå och äta lite gott gräs, gud vad han tyckte det var gott. Aldrig träffat på en hungrigare häst. Haha! Snart är det tävling också, hur ska detta gå? Tur att han är i "toppform" fast än att han har stått på vila nu, han håller sig väldigt bra och det tar bara någongång på banan så är han som vanligt igen. Det är så bra med han, min prins!

Imorgon ska jag fota mina tremännigar som ska på studentbal, ska vara där 16.30. Får inte glömma det, haha! Skönt det skulle vara att ta studenten men nejnej, då har man 3 år kvar. Toppen! 

Kommentarer
Postat av: rebecca

jag ska kolla om dom finns kvar imorgon, dom kan vara såld redan också :)

2011-05-19 @ 22:08:53
URL: http://weestern.blogg.se/
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0