på skolan

Jag får börja med ett stort förlåt. Det är alldeles för mycket i skolan nu, känns som om man knappt hinner med hästarna men snart är det här slut. Jag har precis avslutat min fina biologiinlämning. Det känns skönt, nu är det 2 prov kvar, en inlämning och 2 läxor kvar. Nu ska allt tamefan bli klart. Sen känns det som om att veckorna är för korta. Idag är min enda lediga pluggdag, imorgon ska jag på stan och köpa klänning, sedan hem och träna sedan skriva inlämning, på fredag åker jag till fjällen för att vi ska måla om stugan.. Sen är jag klar med allt, känns lite stressigt inför Greva bara men han är så bra grundriden så han kan ju det han ska göra endå! :)
mina fina vänner!

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0