redo

Igår var det träning av westerriding mönster, det gick så jääääkla bra. Våran ridplan är lite för smal och för kort för att träna ett westernridingmönster egentligen men han gjorde det så jäkla bra. Ibland gjorde jag ryttarissar men han försökte hela tiden. Blir så stolt över min fina pojke!

Imorgon så ska jag banda om hans man och då ska jag försöka göra en film om hur jagbandar manen. Nu ska jag ut och rida tänkte jag sedan så ska jag tvätta sadeln. Enda negativ med en showsadel som har en massa krullifix på sig, det tar sån tid att få dom toppenrena. 



Kommentarer
Postat av: Jeanette

Si där ja där är ju TinTin och Moa. lÅter jobbigt med showsadel ;-)

2011-05-05 @ 16:55:15
URL: http://besten.blogg.se/
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0