städa/måla/rida/städa

Ja som ni ser så kommer mi dag bestå utav det där, måset hinna med plugg också.. ai caramba! Ska iallafall damsuga hela huset så mamma och pappa blir glada när dm kommer hem från Uppsala. Sedan ska jag ta och måla ridstaketet så det blir fint igen. Lite slitet nu plus att vi har satt upp nya plankor som är beiga och det ska ju vara rött. Sedan blir det en ridtur på finpållen och sedan städa stallet. 

Idag kommer det faktiskt komma lite bilder, härligt va? Tänkte passa på när jag endå är ute och grejjar. Får inte glömma ta med mig minneskortet bara haha. Vad ska ni göra idag då? Sola kanske nu när det är så bra väder? =)


älskar den här bilden på mig och syrran, jag ser ju asglad ut, förmodligen för att jag vann!

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0