Tack till alla!

Jag känner mig så otroligt tacksam för allt. Jag har de mest underbara föräldrar som stöttar mig till 150%, det är dom som har fått mig att vilja lyckas och dom har givit mig chansen att göra det. I alla min satsningar har jag alltid haft dom med mig, dom är mina hjältar!

Sedan måste jag bekänna min tacksamhet till två personer som också har otroligt stor betydelse i mitt liv, mina två extra mammor Katarina och Maria. Det är en lång historia hur vi är mammor och dotter men dom är några som jag vet att jag alltid kan lita på. Det är få personer som kan få mig på ett sånt bra humor som dom två, ni är verkligen guld värd. 

Jag är så otroligt glad för allt jag har fått här i livet. Och till alla er som kanske tycker att jag har fått allt servera på silverfat, så har det inte alls varit. Blod,svett och tårar ligger bakom min framgång. Men med min älskade familj och underbara vänner så vet jag att det har varit värt varenda minut, för jag gör det jag älskar.
Detta skrivs även till alla vänner genom alla mina år, både häst och vanliga. Tack för erat enorma stöd, ni är fantastiska. 

Tack till er, min kärlek är obeskrivbar!






Kommentarer
Postat av: rebecca

jag syftade bara på utseendet med :)

2011-05-29 @ 00:18:09
URL: http://weestern.blogg.se/
Postat av: Catarina

Tack Moa!

2011-05-29 @ 23:28:13
Postat av: Maria & Kattis

Tack själv Moa du ger oss mycket energi och skratt! Vi ska ha så kul nu på Greva=)

2011-05-31 @ 00:15:04
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0