Tjuvtitt!

Bjuder på en tjuvtitt av dagens ridning. Det kommer komma en massa mer bilder och filmer sedan men måste fixa lite grejjor först. Idag så red jag Tintin, sen var det bara till att börja packa. Det känns som att jag har med mig det viktigaste, sen så har jag bara prickat av några saker på listan. Imorgon åker mamma och jag in till stan för att köpa ett par tävlingsjeans till mig och så måste jag stanna på Hööks på vägen hem för att köpa lite småsaker. Ne nu måste jag plugga lite tills imorgon, sen åker vi till Greva TJOHO!!

Han var så jäkla härlig idag trots stora ryttarmissar då jag är så van att rida i min western-
sadel hela dagarna. Tar även stöd i handen för mycket och blir lätt vinglig i sadeln men det
ska tränas bort nu så vi ser snygga ut tills Nationals i augusti! =)

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0