träning och grooming

Tränade westernridingmönster idag igen, pappa om du läser det här vill jag ha en större ridplan. Vi ska göra den större men som den är nu så är den precis för liten. Men trots omständigheterna så gick det så jäkla bra, galoppen bli ju bara bättre och bättre. Han börjar söka sig ännu mer nedåt och lyfter ryggen jättebra. 

Sedan tog jag och förberedde inför all grooming imorgon, jag tvättade svansen och klippte manen. Hans svans blir rätt så torr när man tvättar den efter som att hans schampoo fungerar som silverschampoo. Någon som har något tips på ett bra hästbalsam?





Kommentarer
Postat av: Maria

Jag kör med hårinpackning för blondt hår inköpt hos frisören och det är superbra. Efter som den är lila så tar det bort ännu mera av de gula nyanserna som lätt uppstår i en vit svans.

Har inte hittat nått annat som funkar bättre än...

2011-05-06 @ 12:02:38
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0