uppsala by night

In Uppsala. Vi har det så sjukt bra hos Anna(elins syster) Vi rider,äter,shoppar,rider,äter och shoppar lite till. Jag har köpt så galet mycket roliga saker som jag måste visa er sedan, vi har ju varit på tumbleweed hos Eva! Det är så sjukt fint där Anna har sina hästar, det är hos Fiffi. GiLo Quarterhorses. Ridhus och fint stall och en massa snygga hästar att glo på hela dagarna. Nu har vi nyss kommit hem från ännu en shoppingdag så vi tänkte ta och lägga oss en stund i soffan och avnjuta lite film och gotta sedan blir det att bege sig mot stallet där vi ska rida ännu en dag!

P.S Pratade med mamma imorse, Tintin hade gått ut till sin fina lilla sjukhage utan att halta. Men hon fick strikta order från mig att han går inte ut i vanliga hagen förrän att jag kommer hem! Haha, saknar min lilleman nu. D.S




Kommentarer
Postat av: Catarina

Lille man ska få lite massage nu när jag tar in honom! Tror att han behöver lite extra omtanke nu när hagen är liten och "lillmatte" är borta! Tror han saknar dej!

2011-05-15 @ 19:18:14
Postat av: Elin Stjernstedt

Men lite uppdatering nu då :D

2011-05-17 @ 09:11:00
URL: http://.shalomterms.blogg,se
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0