long time no see



Ja ni, här var det dött... Det har inte hänt speciellt mycket nu, Tintin har börjat blivit riden igen efter sin lilla vila efter tävlingen. I förrgår när jag skulle ut och rida så var jag aspeppad, ville börja sätta igång.. Men icke sa nicke, det tyckte inte Tintin för han tog och lekte racermaskin i hagen och drog av sig en framsko så det blev ingen ridning för mig. Men imorse kom hovslagaren så jag red i eftermiddags, han gick faktiskt rätt bra för att ha vilat. Tränade sidoförflyttningar och få han mjuk, han var pigg iallafall!


Snart så drar träningarna igång, gud vad jag längtar. Den första inplanerade träningen är med favvo-Håkan. Ska på Timrå den 16 okt, 2 pass, det ska bli skönt att träna för Håkan. Han kan Tintin och mig så himla bra och han vet våra positiva och negativa delar och han plockar alltid fram det bästa i oss. En riktig toppentränare och en bra vän!!

Sedan åker jag ju på Paintchampionatet, dock utan häst. Åker med Katarina och Maria ner, måste ju ner och grooma/heja åt mamilurorna! =D Det kommer bli jätteroligt, Marie och Jennifer Strinnholm ska också ner så vi blir ett gäng Norrlandsbrudar som åker.. skojj!

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0