I allready got my story told

Dålig uppdatering nu känner jag! =) Men ska bättra mig, jag lovar. Han fick vila idag men jag red han igår på planen. Tränade att han ska snabba fattare och ha lättare byten så han inte "hoppar" i bytena. Gick jättebra, man måste vara tuff på han för han blir så himla lat. Så man måste säga åt han och få han intresserad av det man gör. =) 
Äntligen är det helg också, ikväll blir det bio med vännerna och sen resten av helgen kommer att gå till Tintin. Även ledig måndag och tisdag så det är skönt så då ska det tränas. Funderar på att åka in till ridhuset och träna lite westernriding mönster. Vi har ju en träningstävling snart så vi måste börja träna lite, hann bara tävla 2 tävlingar förra året pga att han lyckades dra av sig en sko inför varje annan tävling och så är han hovöm så då ville jag inte tävla han. Men iår ska bannemig dom där skorna sitta kvar! =)  Ska köpa som "skor" åt han, ett par utomhusboots som håller lite bättre. Ska försöka hitta en bild på dom så ni får se.
Jag och Maria

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0