110824

Sitter nu mitt i stan och väntar på att lektionerna ska börja, jag kan säga att jag verkligen trivs med mitt val av skola. Idag ska vi börja med företagsekonomi, jag längtar verkligen. Jag vill suga åt mig varenda liten del av det lärarna säger. (Kan ju förövrigt säga att jag är en sucker för egenföretagare, så jag älskar mina kurser!!)

Har lite halvkasst schema och det kommer bli svårt att få ihop min vardag med hästar,plugg och eventuellt jobb men det är strikt planerina som kommer till att gälla.

Ikväll ska jag rida min prins, han fick vila igår med tanke på att det är tävling till helgen, han ska inte behöva gå allt för hårt innan. Tänkte rida genom han lite idag på tränsbett, böja och få han mjuk. Sedan ska jag rida genom lite mönster på fredag tänkte jag och sedan så ska jag skritta ut på han så han bara får lufsa runt och sedan på lördag morgon åker vi på tävling! =)


Gud vilken gammal bild det känns som om att det är. Här hade han en riktigt snygg färg, tråkigt att han bara
kommer bli ljusare nu! Men han är endå den snyggaste som jag vet =)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jo jag har hört det, men varför lämnade ni tillbaka honom ? :)

2011-08-24 @ 12:54:52
URL: http://clofman.blogg.se/
Postat av: Elin Stjernstedt

men lägg ut lite mobil bilder från nationals snygg moa ;)

2011-08-25 @ 23:04:01
URL: http://.shalomterms.blogg,se
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0