16 augusti

Idag red jag Tintin på ridplanen, lekte runt lite och flyttade in rumpan på spåret och hade mig. Han skötte sig jättebra, supernöjd var jag! Han har fått till bytena väldigt bra nu när han lär sig att flytta undan, så westernridingen på Norrlandsmästerskapen ser jag verkligen fram mot! 

Imorgon är första dagen av en massa roliga dagar, ska på klassreunion. Vi ska käka på biteline och sedan vidare på bio. Sedan på torsdag ska jag och pappa in på möte med nya skolan, ska få busskort och grejjer..(hoppas jag får min nya dator då också.. hehehe) Sen fredag ska jag och Olivia ha fredagsmys hos mig med en massa tacos och annat miums, sedan lördag och söndag ska jag vara med Tant Elin.. ;) 

Sedan ska jag såklart träna med Tiny och hästa mig.. haha! Imorgon har jag planerat in en hääärlig barbackatur om vädret tillåter, hörde att det skulle bli jätteoväder.. =/


Pappa och jag påväg ner till Håkan! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv. Tack så mycket. :D



Vilken otroligt vacker häst du har! :D Supersnygg färg!

2011-08-17 @ 11:56:45
URL: http://jeeanette.blogg.se/
Postat av: Joy

Jag har frågestund på min blogg :)

2011-08-19 @ 17:30:32
URL: http://joyfylking.blogg.se/
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0