20 augusti

Hej mina fina vänner, har varit dåligt med uppdatering ett par dagar nu men nu är jag redo igen. Igår var det en mysig kväll med Olivia, tacos och grejjer. Ikväll blire mys med Tant Elin, ska mysa lite haha. Tintin fick vila igår, dagen innan det tränade jag bommar på ridbanan. Han skötte sig jättebra, red först på drawreins och sedan bytte jag till stångbettet. Riktigt nöjd, han förstår verkligen det där med att flytta in rumpen, iallafall i skritt och jog men galoppen är lite kämpigare men det kommer! 

Nu tänkte jag mysa en stund i soffan sedan blir det ut och rida på Prinsen. Mysigt! =) 


Jag och lillen är hemma nu, la familia är i fjällen så jag och 
Nilz är hemma och håller ställningarna! :D

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0