20110830

Vart lite dålig på bloggfronten nu, im sorry! Jag kan ju berätta att jag älskar min häst, han är ju för underbar. Trots att vi hade missar i helgen skötte han sig väldigt bra överlag men jag känner att både han och jag är lite tävlingless nu så nu kommer det till att bli att mysa på uteritter och bara ta det lugnt ett tag innan träningarna drar igång igen.

Tillbaks till tävlingen, jag är väldigt nöjd med de flesta ritter. Red ju till och med reining där jag placerade mig 5 av 12-14(?) stycken, det är jag skitnöjd med. Sen har vi ridit två helt sjuka horsemanship:ar. Han är ju en riktig talang på det, skitnöjd. Trailarna var jag sådär nöjd med, vet att vi båda kan mer än vad vi visade men sådant man får ta. Jättenöjd med min första westernriding, gick bra, fina byten, bra övergångar men i den andra så ville han inte riktigt byta och var väldigt trött men han försökte endå. Pleasureklasserna är jag också sådär nöjd med, första pleasuren gick han bra i men andra sprang han ifrån mig hela tiden och grejjsade.^

Men vi gick ändå hem med titeln Norrlandsmästare 2011 Youth, jag är såååå nöjd över det. Han är så snäll min häst som ställer upp så mycket för mig!



Kommentarer
Postat av: OLIVIA CARLSSON- WESTERNRIDNING

Så fin han är! :D

2011-09-01 @ 17:20:41
URL: http://oliviawestern.blogg.se/
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0