1:a på rankinglistan

WOW! -Jag ligger etta på rakingen för Western Riding i NSBA, jätteroligt. Hoppas det kan hålla i sig bara :D 

Idag har jag hållit på att packa hela dagen, fick hjälp av pappa att fixa silvret på sadeln. Han hade något supermedel så nu ser den faktiskt ut som ny igen, ska smörja upp den senare ikväll men först ska jag ha mat! Mamma kommer snart hem med thaimat, kommer bli hur gott som helst. Hinner/orkar inte rida ikväll utan jag ska spendera kvällen med min familj. Men imorgon så ska jag ta och rida han lite lätt bara och sedan ska det groomas. Tvätta,tvätta, klippa,fixa och dona, han ska skina!! 


halter på greva

Kommentarer
Postat av: Pulan

Du kommer att visa dom att dom tippat rätt !:a =)

2011-07-31 @ 21:14:54
URL: http://ww.redneckfarm.se
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0