En dag kvar nu!!

Nu är nästan allt packat och klart, enda som känns skit är att jag kommer inte hinna få mina showchaps så jag får åka ner och tävla utan dom... suck!! Men jaja, det är inte chapsen som avgör om jag rider bra eller inte, var in idag till Birsta för att köpa det sista som behövdes. Jag köpte tränsväska, putsduk, nya tävlingshandskar och en tränshängare.

Nu ska jag ut och duscha Tintin så han blir ner och fin, den så lir det in och packa mina sista saker och sedan sova så vi orkar med den långa resan imorgon. 



Kommentarer
Postat av: OLIVIA WESTERN

Åh, vad kul!

Kanske ser dig på banan i helgen då! :D

Lycka till!

2011-07-31 @ 18:28:17
URL: http://oliviawestern.blogg.se/
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0