Kärlek på hög nivå!

Min dag har bestått av att packa,packa,tvätta,packa och smörja alla saker. Allt måste ju se tipptopp ut imorgon när jag åker, ska ju se snygg ut. Längtar som ett barn till julafton, vill ju åka och träna nu. Jag har så mycket som jag vill träna på, jag vill utvecklas, jag vill träna, jag vill bli bäst. Det här är min tid och jag är kvar för att stanna.

Red min vackra idag också. Måste bara få säga det här, ord kan inte förklara hur mycket jag älskar min vackra prins. Han är ju så otroligt vacker, jag kan stå flera timmar och bara titta på han. Han var så duktig idag, red på stånget och lekte lite på bommar och sådant. Så otroligt duktig!


Det finns ingen som kan få mig så lycklig som du, du är helt otrolig. Själsfrände!

Kommentarer
Postat av: REBECCA

Fråga: Vad tycker du om alexander wangs kollektioner?

Kika in på min blogg för att se lite av hans senaste, Kramar :)

2011-07-18 @ 01:09:17
URL: http://magicstory.blogg.se/
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0