Min helg

Sämst uppdatering under helgen, har ju hänt så mycket roligt att jag inte har hunnit. I fredags fyllde ju min kära fader 50 år så var det partajj här hemma, som slutade med att jag vart nerdragen av min morbror och pappa i poolen. Hade hunden i famnen också så hon åkte med hon också. Min mobil åkte också ner i poolen.. R.I.P! Men till min tröst beställde vi en iphone 4a. Kommer bli grymt! 

Sedan i lördags så var det Sundsvalls Gatufest, då var jag där med lite fina vänner och lyssnade på grymma personer bla Veronica Maggio, Daniel Adams-Ray, Kapten Röd, HCSS. Riktigt naaaajs, sen igår tog jag det bara lugnt, skulle egentligen ridit med Kattis men då började det åska så vi ska ta det idag istället.. =) 

Blir dåligt med blider tills mobilen kommer!

Kommentarer
Postat av: Elin Stjernstedt

Måste komma och fota nått :D jag har ett foto behov just nu hahahah :D

2011-07-11 @ 18:33:15
URL: http://.shalomterms.blogg,se
Postat av: Pulan

Ja, och filmen du har lovat att lägga ut...när du rider Bobo...hmmm

2011-07-11 @ 22:31:30
URL: http://ww.redneckfarm.se
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0