Morsning

Snart kommer Cattis och hämtar mig så ska vi åka och rida Woody och Sune. Maria är borta på semester i två veckor och då bad hon mig rida Woody under tiden, roligt! :) Så har precis ätit frukost och ska bara ta och byta om sedan borde hon nog vara här, lite synd på vädret bara. Förut var det jättefin sol men nu är det moln..

Igår red jag ju Tintin men det gick inte att rida länge alls, det var så galet med flugor överallt. Plus att jag och lusen vart attackerad av en flock getingar, dom hade byggt ett litet fint bo under min stol som jag har på ridplan, så när jag skulle hoppa upp så flyttade jag på stolen och då attackerade dom oss. Dom satt över hela mina ben! =o Tintin fick spunk och började hopp runt och bocka och grejjer.. stackarn!


Fina Woody- så vacker!

Kommentarer
Postat av: REBECCA

Hej! Vad gör du? kram

2011-07-03 @ 10:57:22
URL: http://magicstory.blogg.se/
Postat av: Pulan

Ja, men vädret va ju helt okej....lite blåsigt bara, men vi slapp nederbörd. =)

2011-07-03 @ 15:51:04
URL: http://ww.redneckfarm.se
Postat av: Anonym

Vilken grymt fin kuse!!! :D

2011-07-03 @ 21:34:17
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0