Findlay University

Sitter och tittar på Findlay University i USA. Dit ska jag bara, det vet jag! Jag har alltid pratat om att åka utomlands och jobba ellr åka och studera. Nu finns ju världens bästa chans att kunna göra det jag älskar mest av allt. Rida! Jag ska gå klart gymnasiumet och sånt och efter det ska jag söka till FU.
Man får skicka in en ansökningsvideo när man rider och när man pratar om varför man vill dit. Enda jag är lite nervös om man nu ska göra det är att åka från familjen och att det är ett helt nytt land. Språket kommer inte vara något problem, kan engelska och jag tycker det är roligt.
FU har hur bra tränare som helst. Vissa är World Champions och inom olika typer av disipliner!
Gud vad jag vill vara klar med min skola nu så jag få börja med ännu 4 år! =)

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0