Hunter under Saddle

Sitter och grejjade runt på internet förut och så trillade det in ett mail i mailboxen och det var världens bästa mail. En inbjudan till Grevagården junishow. Så nu ska vi ta och anmäla oss, men jag är jätteosäker hur jag ska göra eftersom att jag vill rida trail men han är inte alls mycket tränad i det men trots det så är han helt klockren att rida trail på. Får se hur jag ska göra men det blir nog bra endå =)
Ska även starta i HUS. Det står för Hunter under Saddle och är likt Western pleasure men hästarna ska ha ett längre mer svepande steg och inte jogga sig fram! Tintin var faktiskt 2:nd runner up Horse of The year 2009 i Hunter under Saddle så det blir roligt att se hur vi kan hävda oss på tävlingsbanorna =)
Här ser man verkligen hur hästen länger
på benen och kliver under sig riktigt bra!

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0