barnvakt

Har precis nattan Clintan, snällare barn får man ju söka efter att vara barnvakt åt. Vi har tittat på TV och youtube precis hela kvällen, mys!

Idag så red jag Tintin på ett nytt stång, han gick nåjävulska bra. Känns som att nu är vi på rätt spår, snart är det Håkanträning också. Det är något som jag ser framemot så himla mycket, skitroligt! Det är väldigt mycket som händer i mitt liv just nu men det är bara roliga saker.

29-2 sep/okt Paintchampionatet
16 okt Håkanträning på Timrå
25-27 Globen Horseshow

Hur roligt ska inte jag ha det då? Ungefär såhääääääääääääär roligt. Först sätter vi sikte mot PC, det kommer bli så jääääää*la roligt. Maria och jag satt och tittade genom proppen innan hon och Kattis åkte på bio och det ser ut att vara roliga klasser som de ska rida, toppen!!

Snart kommer det en till rolig grej som ska bli så rolig att påbörja, woppwopp!
Mammas lurvpös!

Kommentarer
Postat av: Joy

Var någonstans är paintchampionatet? :)

2011-09-18 @ 23:15:47
URL: http://joyfylking.blogg.se/
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0